הידעת ? מחקרים הוכיחו שפעילות גופנית של 90 דקות בשבוע בזמן ההריון מרחיקה אותך מלפתח דיכאון בהריון ואחרי לידה

ואיך ברגע המסע הזה
הופך אותך לאמא החזקה
שתמיד חלמת להיות

הליווי המקצועי והיחיד בישראל שיעניק לך מסע עוצמתי, מרגש, חווייתי ומלמד בדרך
לאימהות שלך ויעניק לך תחושת ביטחון וחוזק פיזי ונפשי כאמא לבייבי שלך

אני מכירה את תחושת הלבד הזו כשאת נכנסת להריון

את נמצאת בסטטוס חדש ולא מבינה מה קורה סביבך

את לא יודעת מה מצפה לך במסע שלך!
אילו בדיקות את צריכה לעשות
איך כדאי ורצוי שתתאמני בהתאם לשלבי ההריון 
וכך את מוצאת את עצמך לאורך כל התקופה במצב שאת חסרת אונים ולחוצה בתוך מסע שיכל להיות עבורך מעצים, מרגש, מחזק ועוצמתי.

אני בטוחה שאת שואלת את עצמך

"איך את בטוחה שתוכלי לעזור לי במסע ההריון שלי?"

אני זוכרת שכשראיתי שני פסים על המקל, הייתי אדישה לתוך זה. תמיד אמרתי לעצמי שכשאקלט להריון (שנקלט כבר בניסיון הראשון), אני חייבת כמה שפחות להלחיץ את עצמי ולשמור על רוגע, כדי לא להשפיע לרעה על ההריון אבל זה לא צלח במיוחד. 

נקודת המפנה הגיעה כשהבנתי שאני חייבת לקחת אחריות ולהתחיל לעזור לעצמי בזכות כל הידע שיש לי ועוד ידע שצברתי ושיכללתי במהלך ההריון עצמו. 

כך הפכתי את חוויית ההריון שלי למדהימה ואפשר לומר למושלמת!

הגיע הזמן שתכירי את תכנית הליווי המקיפה, המקצועית והיחידה בישראל:

אמא פעילה

מהם שלבי העבודה בתכנית ?

פגישת אסטרטגיה בזום

פגישה אישית האורכת כשעה שבה אנחנו בעיקר מכירות לעומק ומבינות את הצרכים העמוקים שלך סביב הליווי והתכנית עצמה. נבין יחד את תמונת המצב הרפואית שלך ובהתאם לרצונך וצרכייך האישיים, אקבל בסיס לגבי תכנית האימונים שאבנה לך באופן אישי.

פגישה אישית פרונטלית

בפגישה אנחנו בונות בשטח את תכנית האימונים שלך. הפגישה עצמה היא ממש אימון קלאסי ובה אנחנו מתאימות לך תרגילים בהתאם לשלב ההריון שבו את נמצאת, תכירי את טכניקת העבודה ואת רצף האימון כדי שתוכלי לעבוד עם זה למשך חודש. מיקום הפגישה יקבע בפגישת האסטרטגיה.

ליווי אישי צמוד בוואטסאפ

הליווי שלנו נעשה באופן צמוד ובטוח לאורך כל ימות השבוע ובעיקר בזמני האימון שלך. תקבלי מענה לכל שאלה, נשחרר לחצים וסטרס, תביני מה השינויים הצפויים בגוף שלך, תקבלי עזרה בזמן אמת בשעות האימון שלך ותפתרי לבטים הקשורים לבטיחות תזונתית בהריון וכל שאלה שנשארה בלי תשובה.

מה תקבלי בפועל במהלך הליווי עצמו ?

ליווי צמוד ואישי בוואטסאפ

ליווי קבוע שיתבצע על ידי באופן אישי, כדי שתקבלי את המעטפת הכי מקצועית, אמינה, קרובה ובטוחה לאורך כל התקופה. הליווי יתבצע גם בזמנים בהם את מתאמנת, כדי שתוכלי לקבל מענה בזמן אמת.

פגישה אישית פרונטלית אחת לחודש

בפגישה הפרונטלית אנחנו יושבות ובונות לך תכנית אימונים לחודש העוקב. מטרת הפגישה היא להתאים לך תכנית מסודרת לחודש קדימה. התכנית תהיה מותאמת לשלב ההריון שבו את נמצאת ובפגישה נדייק טכניקה ועבודה נכונה עם שרירי הבטן ורצפת האגן. בשלבי ההריון המתקדמים יותר, נכניס יחס גם הכנה פעילה ללידה.

קידום בטיחות תזונתית בהריון

נבין יחד איך ולמה נכון להימנע ממאכלים שונים בהריון, נבין את המשמעויות מאחורי ההמלצות השונות והכל כדי לשמור על ההריון שלך בטוח מחיידקים המגיעים ממזונות שונים.

תכנית אימונים מותאמת אישית

תקבלי מדי חודש תכנית אימונים מעודכנת המותאמת לשלב ההריון שבו את נמצאת שתכלול בין היתר עבודה על טכניקה בדגש על בטן ורצפת אגן ובשלב מתקדם יותר נתרגל תנועה מקדמת לידה.

העצמה נשית וחוזק מנטלי

בתהליך הזה, אני הופכת להיות החברה שלך, המקום שבו את מרגישה שיש לך מישהי צמודה שתכיל ותלווה אותך גם ברגעים הקשים, כדי להבטיח לך שלא תהיי בודדה לרגע ותעברי תהליך מעצים ומחזק.

בואי ותכירי אותי ואת הסיפור שלי

אני מאי, אמא מאושרת וגאה לאור חיים בן השנה ו8 חודשים וחיה את עולם הכושר והבריאות מזה 10 שנים.
ב5 שנים האחרונות אני מתמקדת בחיזוק והעצמה של נשים הריוניות ואחרי לידה וליוויתי מאות נשים שהרגישו אבודות. הבנתי איזה צורך עמוק יש בשירות שלי כיד מכוונת, מרגיעה ומאזנת לאותן נשים שחוות את המסע הזה וכמה קשיים, דיכאונות, חולשה פיזית ורגשות אשמה הן חוות במסגרת תשעה חודשי ההריון.
 
אחרי הלידה שלי, שהייתה מדהימה ומרגשת, אור התאשפז ל8 ימים בעקבות עניין רפואי קריטי שהציב אותו בסכנת חיים. אני אישית הרגשתי בודדה וחסרת אונים, לא ידעתי למי לפנות והדיכאון חיכה לי מעבר לפינה.
המסע המטלטל הזה הביא אותי לכאן, להיות יד ימינך וללוות אותך בכל רגע.

זה מה שמתאמנות שלי מרגישות במסגרת הליווי:

שאלות נפוצות

בהחלט! כל עוד וההריון תקין ואין שום עניין רפואי שמגביל אותך מבחינת אימונים בתקופה שבה את נמצאת, מאוד רצוי שתצטרפי לליווי שלי

כמובן! צוי ואפילו מומלץ. היתרון הענק בליווי הוא שאת מקבלת תכנית אימונים מותאמת אישית ומקבלת את הבסיס לעבודה טכנית נכונה בפגישה הפרונטלית שלנו מדי חודש.

הפגישות עצמן יכולות להתבצע גם בזום במידה ויש סיבות חריגות שלא מאפשרות פגישה פרונטלית.

החזר מסל ההריון שלך יוכל להתבצע רק על הפגישה הפרונטלית הכלולה בליווי עצמו. במידה ותרצי לנצל את סל ההריון על הפגישות, תאמי איתי מראש.

ברור ואפילו כדאי לך! האימון עצמו יותאם למקרה הספציפי שלך מאחר ויש חומרות שונות של סימפיזיוליזיס ובהתאם לזה גם טווחי התנועה והעבודה בפועל שמטרתן המשותפת היא לחזק את האיזור ואולי אפילו להפחית את רמות הכאב.

כל הכבוד לך שאת מודעת ומטפלת בעצמך, זה באמת חשוב בכל התהליך הזה. במידה ואין עניין רפואי שמונע ממך להתאמן, את מוזמנת להביא אישור של הרופא המטפל שאת רשאית להתאמן ואני יותר ממזמינה אותך לחוות את התהליך הזה יחד איתי.

כמובן, אין הכרח למקום ספציפי שבו חובה עלייך להתאמן. תכנית האימונים מותאמת אלייך, לציוד הקיים בפועל וכמובן למקום בו את מתכוונת להתאמן.

בהחלט, התכנית עצמה אמנם מיועדת להריוניות אבל מאוד מתאימה ואידיאלית גם לנשים אחרי לידה שמעוניינות לשקם את עצמן מהר ככל שאפשר.

בואי ואגלה לך סוד. נשים שהגיעו אליי בזמן טיפולי פוריות ממושכים וקיבלו את ההנחיות המתאימות במקביל לליווי שלי, נקלטו מאוד מהר להריון שכלכך חלמו עליו. אם תרצי לשמוע עוד, שלחי לי הודעה.

תוכלי לקצר תהליכים ולשלוח הודעה ישירות לוואטסאפ

מה המחקרים מספרים על הקשר בין אימונים לדיכאון בהריון ואחרי לידה ?

התרופה הטובה ביותר שהוכחה כמסייעת במניעת התפתחות של דיכאון בהריון ואחרי לידה היא

פעילות גופנית ובמיוחד - הרמת משקולות


ככל שתתחילי מוקדם יותר, ככה תרחיקי ממך את הסיכוי לפתח את הסיכוי לפתח דיכאון כבר בהריון ובטח אחרי הלידה.

את בטח שואלת את עצמך..

"איך זה יתרום לי להריון ולאימהות ? מה זה יתן לי ?"

אז שימי לב לראיות האלו מהמחקרים העדכניים ביותר:

ובסופו של יום

הידע שתקבלי בליווי שלי יתן לך שקט נפשי ויאפשר לך להנות מהמסע הזה, באמת.

אז למה את מחכה ?!

הגיע הזמן שנצא למסע הכי מדהים שלך!

השאירי כאן את הפרטים ואצור איתך קשר באופן אישי

Scroll to Top